Saturday, July 23, 2011

Kembali Semula..

Assalamualaikum semua..

       Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Allah S.W.T. kerana dengan limpah kurnia-Nya, dapatlah daku mencoret butir-butir kata di tinta ini..
       
       First of all, aku nk minta maaf sbb dah lama x update blog. Kawan2 aku pun punyalah dok tanya, "Wei, awat hg x update blog?" "Wei, bila hg nk update baru?" Ada sorang tu, adik form 1 sekolah aku, kesian aku tengok dia. Kenapa aku kesian? Nak tau sebabnya, hgpa pi baca komen drp post sebelum ni (post tentang x dpt mengisi post baru). Hihi.. Sorry ye dik !

      Ha, hgpa semua tengok sini ! Aku bukan sahaja kembali dgn post baru, malah kembali dgn wajah baru ! Cantik x? Minta maaf sgt2 klau x cantik.. Aku bersyukur sgt2 kpd Allah kerana dpt mewujudkan blog ni dgn wajah yg baru dlm masa yg agak singkat ini. Akhirnya, dapat jugak ilham utk mengubah wajah blog ni.. Alhamdulillah !
   
      Nak tau x, kenapa aku ubah wajah blog ni? Ha, sbnarnya, ada ceritanya tau knapa aku tukar baru. Bukan saja syok2, haha ! Ceritanya mcam ni.. Semalam, hari Jumaat, pelajar2 2 Al-Razi (pelajar ERT je) pergi ke MIMOS kerana cikgu kami nk tengok pelajar2 drama sains wat latihan di MIMOS. Di MIMOS ada 2 bilik. Kami duduk di bilik yg berlainan dgn pelajar2 drama sains. Jadi, kami pun dpt bukak PC dan surf internet ! (Yay!) Aku berkongsi PC dgn 2 orang kawan aku. Kami bertiga layan Youtube.

     Sambil layan Youtube, kami bukak blog ni. Lepas tu, kami bukak blog salah sorang drp kawan kami bertiga. Sorang drp kawan aku pun bersuara, "Cutenya blog dia!" Tiada siapa membalas. Hati aku pun berkata, "Haish, x leh jadi ni. Aku mesti kena kiutkan blog aku jugak!" Begitulah ceritanya tentang wajah baru blog aku ni.. Namun, blog aku mungkin masih lagi x sekiut blog orang tu..
    
     Setakat ini sajalah jari aku mampu menaip.. Sekian..

No comments:

Post a Comment

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.