Friday, February 18, 2011

Nak bubuh tajuk apa ni ?

10 Februari 2011

Hari ni, aku online kat MIMOS. Haha ! Syok ! Alang2 tu, aku pun wat la post baru. :D
      Macam mana dengan hari Isnin ? Err... Yang pasti, hari Isnin bukanlah hari CEGARku. Malah menjadi hariku yg AGAK bermakna. Kenapa ya? Entah la, malas nk cerita. HeHe~

18 Februari 2011

Kini, aku taip di rumah. Tak sempat taip perabis kat MIMOS waktu tu. :D
         Mulai minggu lepas, aku balik asrama 2 minggu sekali. Sebab tu la x ada post baru. Hari ni baru nak ada. Tapi maaflah sbb post kali ni x menarik pun. X ada cerita yg hendak diceritakan. Ok la, itu je wat kali ni !

Till we meet again ! Salah dan silap harap dimaafi

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD