Saturday, February 5, 2011

Isnin... ooo isnin....

Assalamualaikum...

Blinkys

Cuba anda semua tengok segmen "Hangat" di sebelah kanan tu.. Ha, itulah perasaan aku sekarang. Anda mesti tertanya-tanya kan :

Pixel Icons Kenapa perasaan tu menyelubungi aku ?
Pixel Icons Apa kena mengena aku ni dgn hari ISNIN ?

Bagi menjawab soalan2 yg dikemukakan di atas, hari IsNiN merupakan perhimpunan sekolah dalam sekolah. Setiap tingkatan berhimpun di tempat yg berbeza. Setiap kali perhimpunan dikendalikan oleh pelajar mengikut kelas secara bergilir-gilir. Tingkatan 2 berhimpun di tapak perhimpunan lama dan di situ ada mikrofon. Mujur !
        Minggu depan giliran kelas aku yg bertugas utk mengendalikan perhimpunan tersebut. Aku tau, ampa semua boleh agak yg aku pun terlibat dlam perhimpunan ni IsNiN nnti. Terlibat ke x, nantikan jawapannya pada post yg akan datang.. HeHe~
         Baiklah, setakat ini sajalah tentang hari IsNiN dan doakan daku supaya IsNiN ni bukan hari CEGARku yg ke-2 ok?
         Till we meet again ! :D

Till we meet again ! Salah dan silap harap dimaafi

 

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD