Saturday, January 15, 2011

Dunia Baruku di 2 Al-Razi..

Assalamualaikum semua.....


Sudah lama diriku tak memulakan bicara di sini. Sekarang, mood ingin meluahkan perasaan semakin membara lalu menguasai diri ini. Jadi, tanpa membuang masa, sebelum idea melimpah ke sofa yg aku duduk ni, aku mulakan ya !
          Aku sudah jadi murid tingkatan 2 ! Namun begitu, waktu form 1 ku tetap di hati. :D Form 2, hmm.... Aku masih lagi di kelas Al-Razi. Cuma ubah nombor ja.. Hehee. 1 Al-Razi ke 2 Al-Razi. *Menarik kan? X kot.. :D 2 Al-Razi, hoyeah ! BEST ! Kelas yg AGAK HINGAQ bak kata orang utara ! Bising ! Tapi, best la kelas yg bising ! Menceriakan suasana ! Hehe~ Betul x apa yg aku kata ni ?
           Ketua tingkatan, Lokman. Komen? X ada lorh. X suka komen psal lelaki. X dak kerja nak komen psal lelaki. Penolong ketua tingkatan, hmmm... Bak kata pelajar perempuan kat sekolah aku, "malas nk riak". Bak kata aku, zzz. Tetapi, perempuan la mengikut jantina yg telah dilabel. Haha ! *Lain macam ja ayat ni.. Berbalik kepada cerita tadi, setiausaha, Lisa Amiera & penolongnya Annisa. Bendahari, Athirah a.k.a. Ti'ah & penolongnya Adam. Ketua kebersihan, Fattah & penolongnya Arif. AJK Keceriaan, Fatnyn dan penolongnya Aqilah. AJK Koko, Nu'man & Syifaa. :)
            Baiklah. Seperti yg sedia maklum, 2 Al-Razi merupakan kelas yg AGAK bising. Namun begitu, yg mewujudkan suasana tu la yg pandai-pandai. Membuatkan aku tercabar ! Oh no !
            Rasanya, setakat ni je la luahan pada hari ni. 

           ♥ Till we meet again ! Salah dan silap harap dimaafi ♥

2 comments:

  1. kelas al-razi kelas yang first ke?

    ReplyDelete
  2. x la..
    al-razi kelas yg ke-2.
    kelas yg first kelas al-farabi.
    tapi, actually, x semestinya kelas yg belakang ialah kelas murid yg lemah. dan kelas al-farabi saja murid2 dalam kelas tu x ubah dari form1 smpai form3 sbb kelas diorang dpt prog. BCCC. :D

    ReplyDelete

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.