Thursday, November 18, 2010

Rindu..... rindu......



Rindu.... rindu....... Begitulah maudu' post saya pd pagi yg mulia ini...

Sebelum saya memulakan bicara, sebelum saya mengorak langkah, seperti biasa, ucapan salam didahulukan sebelum meneruskan post baru ini.. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

           Knapa aku jadi begini, ya? Mcam ni la bunyinya klau nk sedapkan lagi ayat dlm post.. Hihi!! Rindu benar aku dekat budak2 kelas aku.... Macam2 kerenah depa..... Ha, klau nak tau, gambar kat atas ni ialah gambar nama2 budak kelasku, 1 Al-Razi.

           Aku harap, taon depan, aku masih lagi 1 kelas ngan sahabat2 baikku tahun depan.. Macam tu la jugak harapan sahabat2 baik aku tu.. Oklah, sekian sahaja la post kali ni.. Sekian..

Goodbye 1 Al-Razi....
            Farewell 1 Al-Razi....

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD