Monday, November 22, 2010

I'm Tagging Now...

Wow! Baru je dpt tag hari tu (ingat x lagi), dah dpt lagi! Xpa xpa xpa..
Apa2pun, skali lagi aku berterima kasih kpd wada krna tag diriku lagi.. Photobucket
Ok, skarg aku boleh start skarg..!!

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
     Keluarga, kawan, motivasi & handphone

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri ?
     Air tin NESCAFE yg TERsgt la pahit! (sbb masa tu air dah TERsgt sikit dijual kat KOOP)
 
3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan 

    tema perkahwinan korang nanti?
      X prnah trlintas kat otak pun psal bnda ni.. 

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
 
   X 

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
 
   Belum waktunya lagi...

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
 
    X ada pun..

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
 
    Majalah SOLUSI

8. Apakah nama penuh korang?
 
    Nur Nadiah Nadhirah binti Zainol

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
 
    Sama mesra ja. X tau nk bezakan...
10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
 
      Kawan semasa skolah rendah..

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
 
      X. Washing machine yg tolong basuhkan.....
12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
 
      Tanah Suci MEKAH.. *Harap2 dpt pi sana..!! 

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
 
      Peluk saja pun dah cukup. Err.. =_='

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
 
      Seorang yg diam-diam ubi berisi, baik & berfikiran matang!

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
 
     * Handphone
       * Gambar masa kecik2 dulu..
       * Diariku yg penuh dgn kisah silam
       * My lappy
       * HARGA DIRI


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
 
     * Bisikan Nurani (In-team)
       * Damba kasih (In-team)
       * Tika Dinihari (Devotees)
       * Inspirasi Hati (Dehearty)
          * Demi Cinta Suci (UNIC)

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
 
      6 Mac 1997. X ingat la.. Photobucket


18. 7 orang blogger yang korang nk tag
        Natasya Adnin *Sori, x ckup syarat. Saya cuma tag sorang je..



19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
        Seorang yg GARANG. Haha! Walaubagaimanapun, dia sentiasa mrendah diri.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD