Sunday, July 18, 2010

Cerita Pagi Tadi-Siri 5 (HaRi Yg PaLiNG GeMBirA D' DuNia!!)

Assalamualaikum suma!!

       Anda pasti tahu bagaimana perasaan saya pd hari ini (sila lihat topik di atas). Hari ni mmg gembira sgt!! X taulah bila nk abis feeling ni.. Nk tau napa??
       Pagi tadi Hari Anugerah Kecemerlangan kat SKMB II. Aku jadi penerima hadiah 5A UPSR '09. Alhamdulillah! Dpt hadiah. Yg paling bestnya, aku dpt jumpa cikgu2 ngan kawan2 SKMBII tahun lps!! Hmm.. Ckp psal perubahan, ada tu ada la jugak. Tapi x la ketara sgt.
        Selain tu, aku pun jumpa Amila! Dia dpt hadiah mata pelajaran terbaik-Bahasa Arab. Amila pulak makin comel. Eeee.. geram betul bila tengok dia!! Aqilah, adik angkat aku, pun sama. Makin comel!! X sangka depa masih ingat aku. Pelajar Tahun Enam pun sama, still baik2. Seronok jumpa depa!!
        Badrul x berubah, still ngan perangai dia tu.. Ashwinie makin cute! Apalagi dgn baju kurung SM Sains dia tu.. Maklum la, pelajar sekolah sains.. Mestilah kna nampak SMART! Aku, biasalah. Dgn baju batik asrama aku.. Hihi..
        Budak lelaki pulak, Fadzlun ngan Daniel, x brubah. Hidayat, ada la ckit perubahan. Dia makin tinggi, pastu dgn spectacles lagi! Depa pun, boleh tahan.. Not bad! (But who cares?? XD)
        Klah, rasanya sudah puas aku cita kpd anda. Gmbar pun dsertakan skali!

Dari kiri: Pn. Che Maizon (PK Pentadbiran), Pn. Hjh. Aishah (Guru Besar), aku, Siti Badrul Munirah, Muhammad Amirul Hidayat, Daniel, Fadzlun, Ashwinie, Ummi Nadiah, Pn. Norfaizah (PK Hem), En. Megat Aminuddin (PK Kokurikulum). 

Dari kiri: Aku, Badrul, Ashwinie, Ummi..

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD