Friday, June 18, 2010

Berita Gembira..!!

Assalamualaikum..

Hai, aku rasa x ada apa2 kot nk luahkan di sini. Sbb sedikit sebanyak luahan dari buku hati ni dah aku luahkan di kedua-dua blog aku yg lain tu.. Mungkin aku hnya mengisi post baru di blog ni..
        Oh ya, sebenarnya aku ada 1 berita gembira (bagi aku je..) yg aku ingin kongsikan dgn anda semua. Sblum tu, setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Illahi kerana dgn limpah kurnia-Nya, aku menerima berita gembira yg x disangka-sangka.
        Actually, aku layak ke UKM 2. Aku betul2 x sangka akan layak ke ujian trsebut. Dan aku harap sgt bahawa aku akan layak ke Prog. PERMATApintar Negara macam tahun lpas..
        Gimana ya dgn kawan2 PPN yg lain?? Apa mereka semua juga spt aku? Atau hanya segelintir mereka saja? Ntah la.. Harap2 BFF PPN aku layak ke UKM 2..
        Doakan aku, semoga aku dpt menjawab soalan UKM 2 dgn hati yg tenang dan mudah. Amin Ya Rabbal A'lamin..
       Fuh, panjang juga luahan dri hati aku ni.. Semoga berjumpa lagi di lain hari! Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

No comments:

Post a Comment

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.