Sunday, May 15, 2011

PPT dah nak dekat. Sedarlah!

Assalamualaikum..

      Aku di sini ingin memberitahu bahawa 2 hari lagi PPT akan berlangsung. Oh tidak! (Boleh lagi aku berblogging kat sini)

      "Bangkitkan semangat dalam dirimu, Nadiah!" Itulah yg terdetik di hati sekarang ni. Cuba mewujudkan semangat utk mengulang kaji. Semalam baru ulang kaji Sejarah. Nasib baik masuk jugak dalam otak. Lebih baik ulang kaji ckit, tapi dapat inputnya, drp ulang kaji belambak, tapi x ingat langsung apa yg diulang kaji.

      Di sini, aku minta kat ampa semua wahai pembaca (minta sgt2 ni), doakanlah kejayaanku utk PPT ni. Sesungguhnya, doa anda amatlah ku pinta. Serious! Doakanlah daku, ya?

      Baiklah, setakat ini sahaja yg tangan aku nk taip. :)

Thanks for coming ! Hope you enjoy reading it !

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD