Monday, April 25, 2011

Nasyid ASAT~

Assalamualaikum~

        Fuh~ Hari ni balik asrama semula. Baru ja balik rumah semalam nk dekat pkul 8 (ke dah pukul 8?). Letih ooo semalam. Kenapa aku letih?
    
         Semalam, aku masuk pertandingan nasyid ASAT peringkat negeri. Hari tu dah menang dah peringkat daerah (Alhamdulillah~), jadi, kali ni lawan peringkat negeri pulak. Lawan dgn 5 buah sekolah. Kat Pulau Pinang pun ada 5 daerah, jadi, 5 buah sekolah la. Biarpun letih, tetapi, Alhamdulillah, nasyid SMKA Al-Irshad telah menjadi johan peringkat negeri. Ini sememangnya merupakan ssuatu yg tidak disangka-sangka. (btol ke ayat aku ni ?)

        4 buah sekolah lagi yg aku brtanding ialah SMKA Nibong Tebal, SMKA Al-Mashoor (P), lagi 2 buah sekolah, x ingat. Minta maaf ya.. -.-

        Sebelum terlupa, terima kasih wat semua (trmasuk kawan2) yg telah mendoakan kump. nasyid SMAI agar dpt wat yg terbaik utk prtandingan semalam..

        Baiklah, yg tu je aku nk cerita. Sekadar mengisi post baru.
       
Till we meet again ! Salah dan silap harap dimaafi

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD