Saturday, March 12, 2011

6 Mac - Tarikh bermaknaku (Siri 2)

Assalamualaikum.......

       Buat pengetahuan anda semua, post ini merupakan sambungan drp post yg lalu. Kan aku dah kata nanti akan ada sambungannya. X percaya ? X percaya sudah.... HaHa~ :D
       Semasa hari lahir aku tu, banyak orang jugak ar yg ucap SELAMAT HARI LAHIR kat aku. Syok jugak la, walaupun hari tu ialah hari yg penuh debaran. Sbb apa? Sbb esok tu ada UP1... Sekarang UP1 dah habis, fuh! Lega jugak ar, tapi getaran still terasa.. =.="
       Inilah orang2 yg ucap birthday kat aku..... (Cuma ambik sebahagian ja).

Orang pertama yg ucap birthday aku kat fb : Kak Syasya :D


 
Dan lain2...

Maaf ya kepada sesiapa yg x terpilih dlm post ni.... Dan yg PENTING sekali, JUTAAN TERIMA KASIH aku ucapkan kpd semua orang yg telah ucap birthday kat aku sama ada melalui post, mesej, chat dan dekat kelas @ dorm x kira la sebelum 6 Mac ke, pada 6 Mac ke, atau selepas 6 Mac. 
          
Till we meet again ! Salah dan silap harap dimaafi

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD