Saturday, September 4, 2010

LaMa X dGR CeRiTa...

Assalamualaikum...
     Pertama-tamanya, aku nk minta maaf kpd semua yg selalu selongkar blog aku ni sbb x ada benda yg baru pun. Sebenarnya, aku memang x dak idea nk tulis apa kat sini. Sehinggalah kawan aku pun tanya, "Awat x dak apa2 yg baru pun kat blog hg?" aku pun sedikit trsentak bila dgr dia kata cam tu.....
     Oklah, jom kita bukak cerita baru! Hai, cakap psal Ramadhan mmg panjang ceritanya. Tapi, x apalah, aku cerita jugak la. Nak tau x, bukak puasa kat asrama dgn kat rumah, sebenarnya dua2 seronok! Klau kat rumah, boleh bukak puasa dgn keluarga trcinta. Klau kat asrama plak, boleh bukak puasa dgn kawan2. Solat Tarawih pulak, bagi aku, solat Tarawih kat surau dekat ngan rumah aku lagi best drp Solat tarawih kat surau asrama.. Nak tau kenapa?
     Sebab, sebenarnya aku mmg dilatih sejak kecil utk solat tarawih.. Kawan2 kat taman aku pulak kebanyakkannya satu sekolah rendah ngan aku. Jadi, bila solat tarawih kat surau dkat ngan rumah, datanglah memori indah masa sekolah rendah dulu. jumpa kawan2 aku tu. Maklumlah, skarg kan dok asrama. Jaranglah nk pi surau kat rumah..
     Oklah, tampaknya stakat ni dulu la kot, ya.. Nanti ada crita trbaru, InsyaAllah, aku akan taip lagi kat sini. Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.