Monday, May 31, 2010

Huh...

Assalamualaikum..
       
        Hari ni ialah hari aku berehat sebentar bersama rumah (walaupun esok sekolah). Knapa ya?? Anda semua x perasan ke saya x balik asrama hari ni?? (Haha!!) Sebenarnya, aku selesema & batuk hari ni. Tu la sebabnya aku x leh balik hari ni..

         Huuh.. Baru dpt berehat hari ini. Harap2 sembuh la batuk dan selsema yg aku hidapi ni. Aku pun sbnrnya x tau nk ckap apa hari ni.. (Hihi..). Boring tngok post yg sama ja..

          K lah, seblum berundur diri, aku teringin nk tnya pendpt drp anda semua mcm mana nk make-up blog ni supaya menjadi bertambah comel. Tapi, dlm cadangan tu x dbenarkn utk pertikaikan gadget2 yg ada dlm blog ni. Ok? Sesiapa yg mmpunyai pendapat, bolehlah berikan di shoutmix blog ni..

         Setakat ni saja pd hari ni. Till I come again..     

No comments:

Post a Comment

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.