Monday, March 22, 2010

Waaa....

   Cuti dah abis. Petang satgi kena balik asrama. Oh dear! Kejap betullah rasanya cuti seminggu ni. Eee.. x sabar la nak tunggu cuti bulan Jun, 2 minggu tu!! Hehe!
   Macam2 la aktiviti yg aku wat sepanjang cuti seminggu ni. Tapi, dlm bnyk2 hari, hari Sabtu lepas la yg paling aku suka! Hari apa lagi klau bukan Hari Jogathon kat SKMB II (x abis rindu lagi tuh!). Hua hua hua. Sejuta kali hua, 2 juta kali hua, 3 juta kali hua, hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua hua!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sedihnya nk balik asrama. Huh! Hatiku makin risau, jantung berdup dap dup dap, fikiranku bercelaru. Itu tandanya.... HARI PULANG KE ASRAMA MAKIN MENJELMA!!
    Tapi, apa gunanya aku terus mengeluh cuti dah nk abis, macam la masa boleh undur balik. Hmm... x palah, sudah menjadi takdir hari sekolah makin dekat. Fuh..
    Setakat ni jelah yg aku nk luahkan.. Bye..

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD