Sunday, January 3, 2010

Ha????!!!!!

Esok dah kena p sekolah?? Sekejap betul cuti sekolah ni. Rasa macam cuti 2 hari ja. Macam x percaya... Eh, aku ni malas nak p sekolah ke x sabar nak p sekolah??
        Aku pun x tau la apa yg aku rasa sebenarnya.. Rasa malas pun ada, rasa x sabar pun ada. Rasanya, aku lagi x sabar nak p sekolah. Mungkin rasa malas nak p tu rasa berat hati nak tinggalkan keluarga kot. Bukan anak mak, ya.. Aku cuma sayang akan mereka.
        Yang bestnya, aku akan pakai tudung labuh ke sekolah. Mungkin sbb psal ni sesuatu yg baru bagi aku (itu la sebabnya best..). Ya la, sebelum ni, prgi sek. pakai tudung biasa2 ja (x la labuh sgt). Maklumlah, p sek. agama.. Yg bestnya jugak, aku akan pelajari banyak ilmu agama. Eh, banyaknya mata pelajaran yg aku akan pelajari nnti! X pa, jgn risau wahai Nur Nadiah Nadhirah. Kalau kita p sekolah, kita berniat utk belajar, InsyaAllah kita dpt belajar dgn baik.
        Baiklah, sampai di sini sajalah yg aku nak luahkan hari ni. Kepada semua terutamanya yg sering melawat blogku yg x seberapa ni, sekali sekala (kalau ada masa), jenguk2lah blog ni, ya. Ok? Doakan aku semoga baik2 saja di sana. Amin..
        Sehingga kita bertemu lagi pada waktu yg akan datang.. InsyaAllah.. Selamat meneruskan alam persekolahan!!

                                                                                                                                         >>Nadiah<<
        

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD