Wednesday, November 20, 2013

Bertemu Berpisah Kerana Allah

Bila menemuinya,
Setelah sekian lama tidak bersua,
Aku terharu,
Hingga berjuraian mutiara jernih,
Namun tidakku sanggup,
Kerana aku ingin melihat dia bahagia.

Bila berpisah,
Setelah cuma sedetik bertemu kembali,
Aku pilu,
Hingga tak mampu kulepaskan genggamanku,
Namun ku masih mampu ceria,
Kerana aku ingin melihat dia bahagia.

Duhai sahabat,
Satu kata kau titipkan buatku,
"Aku dekat ja",
InsyaAllah akan kuimbau semula,
Kata pengubat duka dan lara.


#Hanis, uhibbuki fillah abadan abada~ 
Kenangkanlah aku dalam doamu. 
Sungguh, aku rindu hg sangat2. :' )

-at Penang Golf Resort | A night to remember

No comments:

Post a Comment

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.