Saturday, February 9, 2013

Sungguh! Aku memang rindu depa~

Assalamualaikum.

Cuti Tahun Baru Cina dah start. Semua orang balik rumah. Dan~ aku dapat jumpa kawan2 aku yang berada nun jauh di kisas sana di FB. Alhamdulillah! X sangka dapat jumpa hgpa walaupun hanya di FB. X sangka hgpa semua akan online cuti ni. Ya la, KISAS tu kan jauh~

Hanis, terima kasih sgt2 sbb jawab salam aku yg aku tempek kat wall hg tu. Lama x jumpa hang~ Hg macam mana kat sana? Semoga hg lagi ok daripada aku. Ceritalah sikit camna environment kat sana. Tau . 

Dan yang kedua, Ain. Dia antara orang2 yg poke aku 2 bulan yang lalu dan aku x pernah sedaq pun orang2 tu. Aku balas semua poke2 tu, dan tau x apa yg terjadi? Ain balas poke aku balik~ Jujurly aku x sangka. Tenkiu sangat2. Ain sihat? Harap lebih baik daripada aku. Rindu hg.
 

Dan yg ketiga, Adibah. Tengok status dia pun dah rasa terubat kerinduan ni walaupun sedikit. Adibah, semoga hg dapat apa yg hg cari selama ni.
 

Kawan2 yg lain, x dengar berita pun~ Apa2pun, Alhamdulillah, Engkau jadikan hari ini untuk pertemukan kami kembali, dan satukan kami kembali walaupun hanya di tinta muka buku. Semoga tali ukhuwah antara kita semua erat tersimpul padu, lebih erat daripada ikat mati.  

Sekian

No comments:

Post a Comment

Komen, jangan tak komen~ XD