Tuesday, December 28, 2010

Segmen Jom Berkenalan !


Haha ! Segmen Jom Berkenalan ? Mesti 4 orang yg aku tag akan kata tajuk ni skema betul ! But, nk wat cam mana, dah mmg syarat dia. :D Nk tau syarat2 dia? Klik kat gambar ni.. Dah tau syarat, jawab soalan kat bawah ni *kepada 4 orang yg ditag.. Tag kali ni pulak drp wada.. *Jenguklah blog dia.. :D

I can start now !

Pixel IconsApakah status anda?
I'm still single. Hehe :D

Pixel Icons Ceritakan tentang diri anda.
Seorang yg agak diam di alam realiti tetapi "bising" di alam penulisan. :)


Pixel Icons Ceritakan tentang blog anda.
Erm.. Blog saya biasa2 saja, tidaklah secomel blog2 yg lain.. Itu sajalah rasanya komen saya tentang blog saya.

Pixel Icons Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Ada orang kata, "X best la blog. Blog boring !" Saya mengatakan pernyataan ini SALAH ! Pada pendapat saya, dunia blog merupakan sesuatu yg MENARIK ! First and foremost, apabila kita berblogwalking, secara x langsung meriah la 'shoutmix' kita. :) Last but not least, kita boleh designing blog kita. Bila blog kita comel tahap EXPERT *acece, expert tuh..!!, wah ! Kita yg menarik nafas lega !
 
Pixel Icons Nasihat anda kepada rakan-rakan yang baru buat blog.
Kpd rakan2 yg baru mendalami dunia blog, sifat sabar harus ada dlm jiwa kita. *Haha, serius, x main2 nih ! Terutamanya, bila nk make-up blog kita. Gerenti akan pening punya ! Tapi, klau dah smpai tahap gaban, boleh roboh rasanya laptop/PC ni ! Itulah sbbnya perlu ada sifat sabar. Apa sahaja yg kita buat, msti kna ada sifat sabar. INGAT ! "Sabar membawa ketenangan dlm kehidupan !"


Pixel Icons Nyatakan keunikan yang terdapat dalam blog anda.
Err... rasanya hanya orang lain yg menatap blog saya sahaja yg dpt menilai keunikan blog saya. Setiap orang ada keunikan masing2, macam tu jugak la blog kita ! Cuma empunya itu tidak dapat menilai hak miliknya sendiri..

Pixel IconsSampai bilakah anda akan menulis blog dan apa impian anda dalam dunia blog?
Selagi hati saya berkata "TULIS ENTRI BARU", selagi tu la saya akan tulis. Impian saya dlm dunia blog ialah, semoga apa yg tertulis di blog saya ini dpt dijadikan manfaat. X kira la, secara langsung ataupun x.

:: Tag 4 orang ! ::
Natasya
Maisarah
Nadhira
Hani Lyana

2 comments:

  1. as salam..
    oo..selamat berblogging

    :)

    enrti yang menarik untuk dibaca malam2 ni

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam ... .
    Terima kasih atas ucapan selamat anda !
    Selamat berblogging juga wat ... !

    ReplyDelete

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.