Saturday, March 26, 2011

Ku rindukan saat itu....

Assalamualaikum !

Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak ku jejakkan kaki ke rumahku syurgaku pada hujung minggu ni ! Hurmm..... Tengok tajuk di atas.. Apa yg aku rindukan? HA ! Ni yg aku nak cerita ni....
         Sebelum aku meneruskan bicara di sini, ingin sekali aku bertanya, "Adakah sudah terlambat untukku melafazkan rindu?" Aku harap, masih lagi ada waktu utkku lafazkannya...
         Aku sgt rindukan kak2 batch 0610. Apalagi bila kak2 datang hari tu utk ambik result SPM 2010. Bila aku nmpak kak2 form 5 2010, aku teringat saat2 tu.... Saat kami berusrah bersama kak2 (x kiralah usrah sekolah ke, usrah aspuri ke), saat brsama kak2 satu dorm di dorm Maryam '10, yg paling aku teringat sekali, saat usrah aspuri diadakan wat kali terakhir tahun lpas..

"Kak Ar, kami akan sentiasa ingat akan saat kita sembang di bilik rehat sampai pukul 2 lebih..."

"Kak Natasya As-Sakinah, kami akan sentiasa ingat pesanan kak Tasya terutamanya pesanan tentang Burdah dan Bi'ah Islamiah...."

"Kak Adilla Abdul Rahim, kami akan sentiasa ingat akan cerita tentang novel yg kak Adilla baca waktu usrah tahun lpas dan pesanan kak Adilla kpd kami waktu salam ukhuwah..."

Buat kak2 dorm Maryam '10,

"Kami akan sentiasa ingat:
*Kak Aliya Nashrah yg comel dan gelak tawa kak Aliya..."
*Kak Tasnim yg cantik tu....."
*Lawak kak Akma....
*Keayuan kak Zahiyah
*Kekiutan kak Suhana a.k.a. kak Sue Ann
*Kak Izzati Jamal Abdul Nasir a.k.a. kak Selep yg sporting tu....
*Nasyid dendangan kak2 dorm Maryam yg BEST dan sgt sedap didengar...."

Buat SEMUA kak2 batch 0610,
"Kami SANGAT rindukan kak2 sekalian...... dan tahniah utk kejayaan yg diperoleh dlm SPM 2010.... Doakanlah kami agar dijauhkan drp segala perkara yg x diingini.... Minta maaf atas salah dan silap kami terhadap kak2 semua......"

Setakat itu sajalah post buat kali ini...

Till we meet again ! Salah dan silap harap dimaafi

4 comments:

  1. biar ukhwah fillah berpanjangan ~ moga ALLAH berkati setiap saat kita bersama :)

    ReplyDelete
  2. sedih bila teringat kan kenangan lalu...kenangan yg pling indah dalam hidup ku....

    ReplyDelete

Komen, jangan tak komen~ XD