Wednesday, November 24, 2010

Berdebar + Excited = ?

Assalamualaikum semua....

Cuba tengok tajuk di atas. Tahukah anda semua apakah jawapannya?

Klau anda nk tau, itulah perasaan aku skarg ni, yg menanti hari ke UKM Bangi utk Prog. Perkhemahan Cuti Sekolah PERMATApintar (PPCS) 2010. Ha, itulah jawapannya.

Apa pula bnda ni? Ha, inilah buktinya bahawa aku tgh berdebar + excited utk ke prog. tersebut.. Sampai tnya kawan aku lagi, yg turut trpilih ke prog. tersebut.
            Knpa aku mengalami perasaan sebegitu? Tengoklah dekat bahagian "Hangat" kat sebelah kanan blog aku ni.. 3 hari lagi. Repeat!! 3 HARI LAGI nk ke prog. PERMATApintar. Wow! Ini merupakan sbb pertama aku tgh berdebar + excited. Lps tu, skarg ni, aku sudah menjadi pelajar sekolah menengah. Jadi, aku akan mengalami kehidupan yg berlainan dgn kehidupan pd taon lps di sana, UKM Bangi.. Apa yg lainnya? Taon lpas, aku tinggal di Kolej Burhanuddin Helmi (BH) krana masa tu jadi pelajar sekolah rendah. Taon ni, tinggal di Kolej Ungku Omar (UO) pula. Alhamdulillah, aku trpilih lagi utk ke prog. trsebut pd tahun ini...
             Oklah, di sini aku amat brharap agar aku & keluargaku selamat tiba di UKM Bangi begitu juga ketika prjalanan pulang buat keluargaku. Kawan2ku yg akan ke sana juga sama, spt yg aku harapkan. Doakan keselamatan kami semua ya wahai pembaca yg dikasihi...
              Tampaknya, stakat ini sajalah luahanku pd kali ini... Sekian....

No comments:

Post a Comment

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.