Saturday, May 28, 2011

Segalanya berubah..

Assalamualaikum..

Akhirnya daku kembali menemui anda stlah menstrugglekan diri utk peperiksaan pertengahan tahun (PPT).

       Namun, bukan itu yg ingin aku coretkan, tetapi aku ingin katakan tentang PERUBAHAN. Apakah PERUBAHAN yg dimaksudkan? Tepat sekali ! (Sekali ja la.) Perubahan dekat blog ni la.

       Tapi, aku ada jugak rasa sedikit menyesal setelah wat perubahan ni. Xtau kenapa.. Rasa mcam x lawa ja.. Tapi ada yg kata lawa.. Entah la, aku x mampu kata apa2..

       Di sini aku nk habaq yg header yg aku pkai skrg ni merupakan header ke-3 ku..

lawa x?
       
       Hihi.. setakat ni je yg ingin aku coretkan..

No comments:

Post a Comment

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.