Monday, October 31, 2011

Kembali dengan wajah baru !

Assalamualaikum..

        Akhirnya kita bersua juga. Alhamdulillah.. Allah telah merealisasikan harapanku utk kembali dgn wajah baru. Cantik x wahai hadirin sekalian? Saya tahu, blog ini tidak secantik anda punya blog.. : )
 
        Sebenarnya, ada cerita yg ingin aku sampaikan. Namun, ada sedikit masalah teknikal yg menghalang perjalanan utk mengisi post tersebut. Jadi, utk menghilangkan sawang yg ada di sini, aku post la jugak walaupun bukan tentang apa yg nak aku ceritakan tu. Selama ni, mmg x ada masa la utk update blog ni. Sbb, spt yg anda maklumlah, si admin ini sedang menghadapi PAT ketika itu ! Fuh, punyalah dok pulon, pulon, dan pulon ! ( Cukup2lah berpulon tu..)

         Akhirnya, wujudlah jugak header yg ke-5:


         Anda pasti tertanya-tanya juga kan tentang persoalan yg sama:


         Haha.. Yg ni ada sorang tu tnya aku kat fb semalam.. Nak tau jwpnnya.. Meh aku habaq.. Sebenarnya, hari ini cuti sekolah buat SMKA Al-Irshad. Sabtu baru2 ni ada Suq Arab @ hari kantin. Jadi, nak ganti hari sabtu yg sepatutnya cuti, cutilah hari ni. Seronoknya hati ini~ Mula dah buat cizel..

         Erm.. Rasanya setakat ni je kot yg aku dpt post pada kali ni. Semoga anda dpt manfaat drp blog aku yg x seberapa ni.. Sekian.

No comments:

Post a Comment

Silakan komen, dan mohon buka semula blog ni dalam 1 atau 2 hari selepas anda komen. InsyaAllah pasti dibalas.